Enkelt redskab til arbejdspladsvurdering
GoDialog APV hjælper med at identificere og løse problemer i arbejdsmiljøet ved anvende et spørgeskema til at indsamle feedback fra medarbejderne.
Denne proces sikrer, at ledelsen kan tage informerede beslutninger og implementere de nødvendige ændringer for at forbedre arbejdsvilkårene.
Med GoDialogs APV får I en nem og smertefri opsætning med mulighed for at anvende jeres egne spørgsmål.
Vi står for oprettelse og udsendelse af spørgeskemaet til jeres medarbejdere, og HR kan tilgå alle besvarelser i en lettilgængelig resultatvisning i GoDialog.
Hvis det ønskes, kan vi levere resultatet af APV’en i rapportform.
Sådan foregår processen
Vi sørger for opsætningen af jeres APV med færdige spørgsmål og oprettelse af jeres medarbejdere samt mails.
Ønsker I at anvende jeres egne spørgsmål, opretter vi dem og sørger for sparring og tilpasning af både spørgsmål og mails, til I er tilfredse med opsætningen.
Vi udsender mails og evt. rykkermails og står for support omkring evt. tekniske udfordringer.
Medarbejderne svarer på APV’en online via linket i mailen.
Alle besvarelser samles i en lettilgængelig resultatvisning, som tilgås af jeres HR.