Single sign-on (SSO)

Vi kan sætte GoDialog op, så det kan tilgås med single sign-on (SSO) fra den enkelte kunde. Det betyder, at man hos kunden ikke behøver særlige password til brug af GoDialog, men at den enkelte medarbejder blot kan bruge det samme login som til virksomhedens øvrige IT-systemer. Er medarbejderen i forvejen logget ind, sker tilgangen til GoDialog helt uden supplerende login-procedurer. Rent teknisk baserer single sign-on systemet sig på SAML-standarden og kan bringes i spil for alle kendte systemer til registrering af medarbejdere.

Integration

GoDialog kan holdes løbende opdateret med data fra virksomheden, så organisationsændringer, nyoprettede medarbejdere, medarbejdere med ændrede placeringer, lederskift og fratrædelser automatisk slår igennem i GoDialog. Vi har mange års erfaring i at få dette til at fungere for både offentlige og private kunder.

GoDialog Totaldata

Vi kan også integrere "den anden vej" ved at sende data fra GoDialog systemet til den enkelte kunde. Alle tabeller, der optræder i GoDialog, kan eksporteres til brug i regneark mv. Men det er også muligt at hente detaljerede data ud af systemet. Disse data kan anvendes til at opbygge visninger i fx Power BI og giver mulighed for, at den enkelte kunde kan opbygge sine helt egne rapporter, der kombinerer data fra GoDialog med øvrige virksomhedsdata.